8 (5) 207 1111
Pirkinių krepšelis
0 €
0
Atidėta peržiūrai
0
Apie otto.lt

Apie otto.lt

OTTO - viena didžiausių tarptautinė elektroninė parduotuvė Europoje, apjungianti apsipirkimą internetu bei iš katalogų. Savo klientams siūlanti daugiau nei 1 mln. prekių asortimentą ir iki 1000 žinomų prekės ženklų.

Milijonai pirkėjų visame pasaulyje naudojasi patogiu būdu apsipirkti internetu, o dėl OTTO profesionalumo ir ilgametės patirties, prekių kokybė bei paslaugų patikimumas niekuo nenusileidžia įprastiems apsipirkimams parduotuvėje. 

OTTO Lietuva – UAB „Bermeta“ - oficialus Vokietijos prekybos namų "OTTO Group" atstovas Lietuvoje.

Istorija

OTTO grupės istorija prasidėjo dar 1949 metais, kai Verneris Otto įregistravo „OTTO Versandhandel“ įmonę Hamburge.
1950 m. Dienos šviesą išvydo pirmasis „Otto“ katalogas bei buvo įdiegta sistema, leidžianti įsigyti prekes išrašant sąskaitą faktūrą.
1967 m. „Otto“ katalogas pasiekė vieno milijono kopijų tiražą ir tapo storesnis nei 800 psl.
1969 m. Įsteigtas „Hanseatic“ bankas.
1974 m. Įmonė investavo į Prancūzijos „3 Suisses“ ir Vokietijos „Heinrich Heine“ kompanijas.
1982 m. Antras pagal dydį Čikagoje pastatas atitenka „Otto“ grupei, įkuriama „Spiegei Inc“. Bendrovė „Otto Versand“ apdovanota nacionaliniu apdovanojimu už meistriškumą Vokietijos prekybos rinkoje.
1983 m. Įmonė kartu su „3 Suisses“ įsigyja ir „La Blanche Porte“ akcijų.
1989 m. „Rainbow Home Shopping“ ir „Euronova“ kompanijos įtraukia „Otto“ į Didžiosios Britanijos ir Italijos rinkas.
1991 m. „Otto“ grupė pasiekia ir Lietuvą www.otto.lt. Klientams leidžiama apsipirkti visą parą. Bendrovė įsigyja „JK Grattan“ bendrovės kontrolinį akcijų paketą.
1993 m. Įsigyjama didžiausia prekybos paštu Italijos rinkoje kompanija „Postalmarket“. „Spiegel Inc“ Niujorke įsigyja kompaniją „Hampton“, vėliau pakeitusią pavadinimą į „Newport News“. Visi klientų aptarnavimo centrai gauna vieną nacionalinio standarto aptarnavimo numerį 0180-33030.
1997 m. „Otto“ tampa bendrų įmonių Kinijoje, Pietų Korėjoje, Taivane steigėja. Įsigyjama „Versandhaus Bauer“ akcijų.
1998 m. Visame pasaulyje „Otto“ pardavimai viršija 30 mlrd. Vokietijos markių. „Otto“ įsigyja kompanijos „Crate&Barrel“ dalį.
2000 m. Otto“ grupė tampa antra pagal dydį pasaulio kompanija, dirbanti prekybos pagal katalogus srityje.
2007 m. www.otto.de tampa populiariausiu interneto tinklalapiu. Japonijos OTTO padalinys pervadinamas į „OTTO Japan Inc“.
2008 m. OTTO grupė ima rūpintis ekologija ir užsibrėžia tikslą sumažinti CO2 emisiją perpus iki 2020 metų. OTTO tapo lyderiu Rusijoje pristatomosios prekybos rinkoje.
2009 m. OTTO švenčia 60-ąjį jubiliejų.
Šiandien Koncernas veikia daugiau nei 20 šalių, joje dirba apie 65 tūkst. darbuotojų.
Sparčiai besiplečianti, lanksčiai į rinkos pokyčius, klientų norus reaguojanti įmonė vis dar auga ir šiandien. Tai leidžia užtikrinti ne tik puikią kokybę, gerą aptarnavimą, lanksčias sąlygas, bet ir ilgametį bendradarbiavimą su daugeliu pasaulio, o tarp jų, ir Lietuvos, žmonių, karta iš kartos besidžiaugiančių OTTO katalogais ir prekėmis.
Į viršų